نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان
سرخط خبرها

وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال

  • کد خبر: ۱۱۳۶۹
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال
عضو فراکسیون ورزش مجلس از طرح موضوع استراماچونی با عراقچی خبر داد و گفت: وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال است در صورت تعلل دولت، مجلس به موضوع ورود می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد دامادی، در واکنش به فسخ قرارداد استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال، گفت: متاسفانه استراتژی ما در حوزه ورزش مناسب نیست، همه می‌دانند که تیم استقلال و پریسپولیس از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌ای کشور هستند و ما نسبت به طرفداران همه تیم‌ها و به ویژه پرطرافدارترین‌ها مسئولیت داریم بنابراین نگاه ویژه‌تری باید به آن‌ها داشته باشیم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پریسپولیس، تصریح کرد: سال‌ها است که دولت درباره خصوصی‌سازی شعار می‌دهد، اما اقدامی صورت نگرفته است لذا حال که دولتی عمل می‌شود باید دقت کنیم که استراماچونی زمانی تیم را تحویل گرفت که تیم استقلال از نظر فنی ورشکسته بود.
وی افزود: استراماچونی تیم متلاشی را تحویل گرفت، اما امروز ما شاهدیم که تیم به خوبی رشد کرده و در تلاش هستند. بازی‌های تیم استقلال به جایی رسیده بود که بسیاری از هواداران خود را از دست داده بود، اما امروز جمعیت بسیاری این بازی‌ها را دنبال می‌کند.


تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی


دامادی با بیان اینکه شور و نشاط به تیم استقلال برگشته است، گفت: اعتراض و تجمعاتی هم که بعد از اخبار روز‌های گذشته شاهد هستیم نشان از علاقه مردم نسبت به تیم استقلال است، دولت باید تدبیری می‌اندیشید و این موضوع را مدیریت می‌کرد.
نماینده مردم سازی یادآور شد: مردم استان مازنداران هم در راستای همین موضوع کمپینی تشکیل دادند و در حمایت از باشگاه استقلال، خواستار رسیدگی به وضعیت استراماچونی شدند، امروز نیز در نشست کمیسیون عمران مجلس موضوع را با آقای عراقچی مطرح کردیم. معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز از پیگیری موضوع خبر دادند و گفتند که «در باره وضعیت آقای استراماچونی صحبت خواهیم کرد تا برگردند».


وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند


دامادی تاکید کرد: دولت و وزارت ورزش و جوانان باید همت خود را به کار ببندند و استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند، این کار سختی نیست، زیرا اتکاء تیم استقلال به استراماچونی است، فرهاد مجیدی هم اگرچه چهره محبوب استقلالی‌ها است، اما میزان رضایتمندی از استراماچونی قطعا بیشتر خواهد بود.
ورود مجلس در صورت تعلل دولت
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت ورزش کشور باید نسبت به این موضوع حساس باشد و به صورت جدی ورود کند در غیر این صورت مجلس شورای اسلامی عکس العمل نشان خواهد داد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: ما موضوع را با وزیر ورزش در میان خواهیم گذاشت، زیرا آسیب جدی به فوتبال کشور آسیب می‌رساند البته همین خبر هم تاکنون آسیب زده است. ما اگر مشکلاتی داریم نباید از ابتدا به دنبال مربیان خارجی برویم.

 

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->